Thursday 23 June 2011

BUKALAH MATA ANDA

TULIS TUN MAHATHIR
Inilah kenyatannya bahawa hawa nafsu pemimpin PAS dan penyokognya telah menghalangi diri mereka sendiri untuk berfikir waras, hingga mereka tak memahami apa yang sebenarnya sedang mereka lakukan. Yang ada dalam benak mereka hanyalah untuk berkuasa dan memuaskan nafsiu syahwat, Anwar Ibrahim membawa misinya untuk menguasai Putrajaya. Mereka tidak peduli siapa itu Ambiga. Dan Ambiga adalah wanita yang mengepalai BERSIH yang beragama Hindu dan ramai mereka yang dahi hitam akan menjadi pengikut. Ambiga antara orang yang mempertahankan Lina Joy yang murtad. Mat Sabu menjadi Timbalan kepada Ambiga dalam BERSIH. Timbalan Presiden PAS  ditelunjuk dibawah kepimpinan wanita yang kafir dan anti Islam. Apa dah jadi denga kita Melayu dan Islam kita.
Kata Tun Mahathir dalam blognya:"Dahulu pemimpin mereka berkata bekerjasama dengan bukan Islam menjadikan orang itu kafir dan mereka kata "Kafir! Kafir!". Hari ini pemimpin mereka yang sama berkata mereka mesti bekerjama dengan orang yang kafir. mereka bersetuju dan terus berkerjasama dengan orang kafir. Mereka tidak lagi ambilkira dakwaan dahulu bahawa mereka akan jadi kafir.
Anwar dan Ambiga Sreenevasan: Siapa bos BERSIH.


Ambiga: Menerima Anugerah: InternationalWomen of Courge dari Setiausaha Luar Hiliry Clinton: Siapa polobinya untuk anugerah itu; Apakah Anwar Ibrahim?


Sir William S Cohen,(dari parti Demokrat) seorang bangsa Yahudi yang pernah dilantik menjadi Setiausaha Pertahannan Amerika Syarikat.  Manakala di sebelah kanan adalah Paul Wolfowitz, dari parti Republikan, seorang Yahudi yang pernah dilantik sebagai Timbalan Setiausaha Pertahanan Amerika Syarikat.
Demikianlah dengan puak Assabiah, puak yang fanatik setia kepada pemimpin dan kumpulan mereka. Yang utama bukan ajaran Islam walaupun amat jelas. Yang diutamakan ialah kata-kata pemimpin mereka.
Hari ini umat Islam berpecah-belah kerana fahaman yang berbeza-beza berkenaan ajaran Islam. Di negara tercinta ini juga orang Melayu Islam berpecah-belah. Mereka berpecah dan menolak sebarang usaha untuk menyatupadukan mereka mengikut ajaran Islam yang terdapat dalam Al-Quran. Pemimpin mereka dan cita-cita besar pemimpin mereka untuk ke Putrajaya lebih utama bagi mereka dari ajaran Islam. Oleh itu Islam dan ajarannya yang sebenar boleh diketepikan untuk tidak menakutkan orang bukan Islam kerana sokongan mereka ini lebih utama daripada negara Islam dan hukum-hukumnya."
Alangkah anehnya bila ada ulamak dan cerdas akalnya, namun tetap melakukan sesuatu hal  yang terus menghadirkan perkara-perkara yang merosakkan ummah. Celakah mereka yang telah memandulkan akalnya.
ISIM: Mabuknya nafsu telah mengalangi manusia untuk berfikir sehat.

No comments:

Post a Comment